ALGEMEEN

Verzorgt Hees Lights & Living ook de montage?

Ja, Hees Lights & Living verzorgt op aanvraag ook de montage van producten.

Levert Hees Lights & Living ook losse lichtbronnen?

Via Hees Lights & Living kun je ook lichtbronnen bestellen. Stuur een e-mail naar info@lightsandliving.nl, wij helpen je graag verder.

Levert Hees Lights & Living ook artikelen die niet op de site staan?

Als je een artikel dat je zoekt niet op de site kan vinden, neem dan contact met ons op, wij kunnen het mogelijk wel leveren tegen zeer scherpe prijzen.

Welke dimmer heb ik nodig op mijn lamp?

  • Gloeilampen - gloeilamp dimmer;
  • Halogeen lampen (laagspanning 12V) - halogeen of tronic dimmer geschikt voor elektronische; transformator
  • Halogeen lampen (hoogspanning 230V) - gloeilamp dimmer;
  • Spaarlampen - de meeste spaarlampen zijn niet dimbaar, de dimbare spaarlampen kun je dimmen met een gloeilamp dimmer;
  • LED lampen - de meeste LED lampen zijn niet dimbaar, de dimbare LED lampen kun je dimmen met een tronic dimmer. Let hierbij op de ondergrens van de dimmer. Voor LED lampen moet je de ondergrens delen door 5 (bv. ondergrens dimmer is 20 watt dan kun je LED lampen vanaf 20 / 5 = 4 watt dimmen.).

Let ook op het wattage, kies de dimmer die het meest aansluit bij het wattage van jouw lamp. Bij twijfel stuur een e-mail.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens die ik op de site invul?

Hees Lights & Living respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken jouw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met jouw toestemming. Hees Lights & Living zal jouw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van jouw bestelling (betaalprovider, bank). Lees hier meer over in onze privacy policy.

Wat is jullie e-mail adres?

Voor algemene vragen, of specifieke productinformatie kun je ons mailen via info@lightsandliving.nl.

Heb je vragen over jouw bestelling, wil je een bestelling retour zenden of wil je beroep doen op jouw garantie, kun  je ons natuurlijk ook mailen.

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen op Hees Lights & Living gaat in een paar gemakkelijke stappen. Ga naar het product dat je wil bestellen, indien mogelijk, selecteer indien gevraagd een kleur, lichtbron en/of afmeting, en voeg het gewenste aantal artikelen toe aan de winkelwagen. Klik op Afrekenen wanneer je de bestelling wil plaatsen. Selecteer of je hier voor de eerste keer bent, of log in als je een terugkerende klant bent. Vul jouw gegevens in, en selecteer of het factuuradres of het bezorgadres, deze twee verschillen. Loop door de stappen van het bestelproces heen. Controleer of alles klopt. Kies de betalingsoptie. Je wordt nu naar de site van iDeal doorgestuurd, waar de betaling afgerond word of je betaald via een overschrijving. Echter daardoor kan de levertijd langer worden.

Kan ik telefonisch bestellen?

Nee, het is niet mogelijk telefonisch te bestellen. Om jouw bestelling te kunnen behandelen is het van belang dat je alle stappen van het bestelproces op de site doorloopt.

Hoe weet ik of mijn bestelling via internet goed is ontvangen?

Wanneer je een bestelling plaats bij Hees Lights & Living krijg je altijd een bevestigingsmail hierover. (Deze mail is tevens jouw factuur en garantiebewijs.) Indien je geen bevestigingsmail hebt ontvangen maar toch het bestelproces heeft afgerond, of wanneer je twijfelt of de bestelling correct geplaatst is stuur dan een e-mail naar info@lightsandliving.nl.

Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

Hees Lights & Living laat ook bestellingen bezorgen in België en Duitsland. Hier zullen echter wel kosten voor in rekening gebracht worden. Deze zullen zichbaar worden gedurende het bestelproces.

Moet ik verzendkosten betalen?

De verzendkosten bedragen €6,95 wanneer je een bestelbedrag tot €50,00 heeft. Heb je een bestelbedrag tussen de €50,00 en €75,00 bedragen de verzendkosten €4,95. Boven de €75,00 wordt jouw pakketje gratis verzonden.

BETALEN

Hoe kan ik betalen?

Betaling aan Hees Lights & Living is mogelijk via iDeal via een overschrijving en via Creditcard (VISA- en Mastercard). Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW. iDeal is het gemakkelijkste, goedkoopste en snelste betaalsysteem in Nederland. Kiest je voor iDeal dan kom je vervolgens in het bekend internetbankier-programma van jouw bank. De ordergegevens van jouw aankoop worden automatisch bij Hees Lights & Living verwerkt. Je werkt de betaling nu verder af zoals je gewend bent bij het internetbankieren. Na jouw betaling ontvang je een bevestiging van jouw bank en keer je automatisch terug naar de webshop van Hees Lights & Living.

Wanneer moet ik mijn bestelling betalen?

Je dient jouw bestelling ten tijde van het bestellen te betalen. Gedurende het bestelproces wordt je vanzelf naar de betaal stap geleid. Om jouw bestelling correct af te ronden dien je de betaling voldaan te hebben. Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Wanneer ontvang ik een factuur?

Jouw factuur ontvangt je direct als bevestiging op jouw bestelling. Bewaar deze factuur goed, dit is tevens jouw garantiebewijs.

Mijn computer liep vast tijdens de betaling, wat nu?

Als je geen bevestigingsmail van ons hebt ontvangen, dan is jouw betaling waarschijnlijk mislukt. Je kunt dit ook nog nakijken middels jouw eigen internet betaalomgeving. Bij twijfel kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice, info@lightsandliving.nl.

BEZORGEN

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Hees Lights & Living streeft er naar om al jouw producten binnen 3 dagen te verzenden. Wanneer een product niet op voorraad is zal deze termijn langer zijn. Mocht de verzendtermijn langer zijn dan 10 werkdagen zal Hees Lights & Living jou hierover informeren.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent bij levering, zal het bezorgbedrijf bij jou een bericht achterlaten. Dit kan zijn dat zij de volgende dag nogmaals langs komen of dat zij het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor hebben afgegeven. Je kunt het daar op vertoon van uw legitimatie afhalen.

Ik heb een postbus adres. Kan ik hier ook producten naar toe laten zenden?

Nee, het is niet mogelijk om een bestelling af te laten leveren op een postbusadres. Wel kun je er voor kiezen om een alternatief afleveradres bij het plaatsen van jouw bestelling in te geven.

Wordt er in het weekend bezorgd?

Nee, de pakketten worden enkel op werkdagen ter verzending overgedragen en daarmee ook alleen op werkdagen bezorgd.

RETOURNEREN

Hoe stuur ik een product retour?

Op basis van de wet koop op afstand heb je het recht om een bestelling tot maximaal 14 dagen na verzending van de goederen te annuleren. In dit geval dien je contact op te nemen met onze afdeling verkoop op info@lightsandliving.nl, waar je jouw retourzending kenbaar dient te maken. De kosten voor het retour zenden van de goederen komen in dat geval geheel voor jouw rekening.

Wanneer wij het product in goede orde ontvangen hebben betalen wij jou het bedrag binnen 14 dagen terug, mits wordt voldaan aan de voorwaarden voor een retour zending.

Binnen welke termijn kan ik een artikel retourneren?

Indien je na het ontvangen van jouw product toch wilt afzien van de aankoop is dit mogelijk binnen 14 dagen na verzending. (Hou bij retour zendingen wel rekening met de voorwaarden die gelden voor het retour zenden van producten)

Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om iets te retourneren?

    •    Jouw retourzending is kenbaar gemaakt via info@lightsandliving.nl;
    •    De termijn is binnen 14 dagen na verzending van het product;
    •    Het product bevindt zich, indien mogelijk in originele verpakking;
    •    De retourzending is voorzien van de originele pakbon.

Ik heb een artikel ontvangen wat ik niet heb besteld. Hoe wordt dit opgelost?

Als je een artikel hebt ontvangen wat je niet hebt besteld, willen wij je vragen dit per mail aan ons te melden, info@lightsandliving.nl. Wij zullen er voor zorgen dat je z.s.m. het juiste artikel ontvangt. De verzendkosten zullen wij voor onze rekening nemen.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug als ik iets retourneer?

Indien wij het product ontvangen hebben betalen wij je het bedrag binnen 10 werkdagen terug, mits wordt voldaan aan de voorwaarden voor een retourzending.

Wat is het adres voor retourzendingen?

Retourzendingen kun je sturen naar onderstaand adres:

Hees Lights & Living


Zuiderpoort 66


6101 KA Echt


Nederland

GARANTIE

Hoe lang is de garantietermijn?

Hees Lights & Living garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. Als bij normaal, met de bestemming corresponderend gebruik, gebreken optreden in of aan het artikel, worden die door Hees Lights & Living kosteloos hersteld.

De verzendkosten komen, indien de klacht gegrond is, binnen de garantietermijn voor kosten van Hees Lights & Living. Hees Lights & Living stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en verzenden. De garantietermijn is 2 jaar op alle producten, behalve de lichtbronnen.

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden als het defect is veroorzaakt door:

    •    Defecten of slijtage als gevolg van nalatig onderhoud.
    •    Als er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht door derden.
    •    Als de datum op de factuur is gewijzigd of onleesbaar gemaakt is.
    •    Door gebreken die zijn ontstaan door niet met bestemming corresponderend of onoordeelkundig-gebruik zoals het niet volgen van de bijbehorende gebruiksaanwijzingen.
    •    Beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid.
    •    Bij van buiten komend onheil zoals blikseminslag etcetera.
    •    Oververhitting door centrale of andere verwarming of door het gebruik van een te hoog wattage-gloei of halogeenlamp.
    •    Blootstelling aan vochtigheid, extreme warmte of zonlicht of extreme koude.
    •    Indirecte kosten, veroorzaakt door het buitenbedrijf zijn van het defecte artikel, kunnen niet voor vergoeding in aanmerking komen.

Ik heb een artikel ontvangen wat kapot is. Hoe wordt dit opgelost?

Als je een artikel hebt ontvangen wat kapot is, willen wij je vragen dit per mail aan ons te melden, info@lightsandliving.nl. Wij zullen er voor zorgen dat je z.s.m. het juiste artikel ontvangt. De verzendkosten zullen wij voor onze rekening nemen.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking