Klantenscore 9,7 / 10 op basis van 29 beoordelingen

Ruilen en retourneren bestelling

Niet tevreden met uw aankoop? Geld retour binnen 14 dagen!

Wij vragen u dan om uw bestelling onbeschadigd en indien mogelijk in de originele onbeschadigde verpakking te retourneren.

Volg onderstaande stappen voor een succesvolle retourzending van uw aangekochte product(en). Retourzendingen kunt u sturen naar onderstaand adres:

- Doe de originele factuur bij de zending.
- Vermeld uw bankdetails en IBAN en BIC (Swift) code.
- Stuur ons een e-mail met uw retourmelding en vermelding van uw naam en factuurnummer.

Let op de kosten van retournering dienen door u betaald te worden.

Lees ook onze algemene voorwaarden of neem contact met ons op indien u vragen heeft.

 


U kunt uw aankoop binnen 14 dagen retourneren naar:

Hees Lights & Living
Zuiderpoort 66
6101 KA Echt
Nederland

  


Uitzonderingen voor ruilen of restitutie

- Beschadigde of incomplete artikelen
- Ingewisselde of ingevulde kortingsbonnen of tegoedbonnen
- Gebruikte lichtbronnen

Hees Lights & Living garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. Als bij normaal, met de bestemming corresponderend gebruik, gebreken optreden in of aan het artikel, worden die door Hees Lights & Living kosteloos hersteld.

De verzendkosten komen, indien de klacht gegrond is, binnen de garantietermijn voor kosten van Hees Lights & Living. Hees Lights & Living stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en verzenden. De garantietermijn is 2 jaar op alle producten, behalve de lichtbronnen .

Alvorens artikelen terug te zenden dient u contact op te nemen met info@lightsandliving.nl om uw aanspraak op de garantievoorwaarden kenbaar te maken. U dient artikelen die worden teruggezonden voor reparatie of vervanging te retourneren met bijsluiting van een kopie van de factuur. U krijgt op de reparatie 1 jaar garantie.

Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden als het defect is veroorzaakt door:

- Als er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht door derden.
- Defecten of slijtage als gevolg van nalatig onderhoud.
- Als de datum op de factuur is gewijzigd of onleesbaar gemaakt is.
- Door gebreken die zijn ontstaan door niet met bestemming corresponderend of oneigenlijk gebruik zoals het niet volgen van de bijbehorende gebruiksaanwijzingen.
- Beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid.
- Bij van buiten komend onheil zoals blikseminslag ect.
- Oververhitting door centrale of andere verwarming of door het gebruik van een te hoog wattage-gloei of halogeenlamp.
- Blootstelling aan vochtigheid, extreme warmte of zonlicht of extreme koude.
- Indirecte kosten, veroorzaakt door het buitenbedrijf zijn van het defecte artikel, kunnen niet voor vergoeding in aanmerking komen.


Verzenden
Hees Lights & Living rekent geen verzendkosten voor het verzenden van bestellingen binnen Nederland en Belgie. Bestellingen worden verzonden via onze transporteur. De levertijden die op de site vermeld staan zijn een indicatie en zullen niet altijd overeen komen met de daadwerkelijke levertermijn. De uiterste leveringstermijn is 21 dagen na betaling, als er door omstandigheden een langere levertermijn op uw bestelling zit wordt hierover contact met u opgenomen. Producten worden pas verzonden wanneer Hees Lights & Living de betaling heeft ontvangen.

Bestellen en Betalen
Producten kunt u bestellen door ze aan uw winkelwagen toe te voegen en vervolgens de optie afrekenen te selecteren. U wordt dan automatisch door het bestel proces geleid. Betalingen kunnen via iDEAL geschieden, of via een overschrijving. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internet bankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internet bankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank of SNS Regio Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. Wilt u via een overschrijving betalen, dan kan dit ook. U dient het verschuldigde bedrag over te maken op rekening nummer: 14.49.81.483, t.n.v. Hees Lights & Living. Neem het bestellingnummer op in de omschrijving van de betalingsopdracht. U vindt het bestellingnummer in de bevestigings e-mail van de bestelling. De producten zullen pas verzonden worden als het verschuldigde bedrag ontvangen is door Hees Lights & Living.

Bestellingen Bekijken
U kunt uw bestellingen te allen tijde bekijken en volgen. Via www.lichshopper.nl gaat u naar Mijn account, daar ziet u de optie Mijn orders. Daar kunt u alle informatie over uw geplaatste bestellingen terugvinden. 

Accountinformatie Bewerken
Uw account informatie zoals naam, adres, wachtwoord, e-mail adres en abonnement op onze nieuwsbrief kunt u ten alle tijden wijzigen. Via www.lichshopper.nl gaat u naar Mijn account, daar vind u de opties voor het wijzigen van uw account informatie.